Friday, November 8, 2013

Happy birthday Bonda & Mia

Halloo.. Ini hari itu punye citer tau.. Tanggal 21 Oktober ari tu alin sambut hari jadi bonda dan mia. Kebetulan mereka kongsi tarikh yang sama, jadi alin ni pun dengan penuh excited telah meraikan hari lahir mereka. Mana taknye la excited sampai beli balloon bagai.. Tapi tak sempat nak amik gambar balloon yang alin buat 2.. :(

Terima kasih kepada secret recipe utk kek yg sgt santek ini..

Bonda dicium oleh Mia.. Cucu sulongnye..

Seronok meraikannye walaupun yang ade cume alin, kakak alin dan abang alin, itu sudah cukup buat bonda gembira. Selamat hari lahir bonda dan mia, moga kalian sihat selalu, dipanjangkan umur dan dilimpahi keberkatan dari Allah S.W.T hendaknye.. Amin..

No comments: