As salam. Last week alin terima tempahan coklat homemade & oreo coklat dari RHB Automotif. Alhamdulillah syukur mereka terima dan tak ade pape komplen. Hehe. Sedapkan alin buat~ Weekkkk~
Wednesday, December 18, 2013
Tuesday, December 10, 2013
Coklat~ Nyumm~☆
Tuesday, December 3, 2013
Homemade coklat
Tuesday, November 26, 2013
Tesco diMalam hari~
Disebabkan alin ni da lame tak menunjukkan skil memasak, so weekend lepas alin ajak incik hubby pergi tesco tuk bli barang barang dapo.. Pegi pun da malam sangat daln pukul 10 gitu.. Soo......
Friday, November 15, 2013
RHB events + Bingit events
As salam guys, last week 9/11/13 di taman tasik titiwangsa, incik hubby ade event sempena 100 tahun RHB bank.. Sebenarnye alin pun tak tau ape function incik hubby disana.. Katanye bos dia yg suruh datang.. Iye ke tak, so layankan je laaa~
Monday, November 11, 2013
Happy Wedding
As Salam guys, weekend ari tu alin & incik hubby pegi kenduri kahwin rumah ex-crew alin dlu.. Kenduri dibuat oleh pihak pengantin perempuan di Olak Lempit dengan gilang gemilangnye.. Kedua mempelai sama santek sama padan (ayat org dolu2).. puiiihh~ huhu.. Mereka buat tema ala ala contemporary gitu.. Jom tgk~
Friday, November 8, 2013
Happy birthday Bonda & Mia
Halloo.. Ini hari itu punye citer tau.. Tanggal 21 Oktober ari tu alin sambut hari jadi bonda dan mia. Kebetulan mereka kongsi tarikh yang sama, jadi alin ni pun dengan penuh excited telah meraikan hari lahir mereka. Mana taknye la excited sampai beli balloon bagai.. Tapi tak sempat nak amik gambar balloon yang alin buat 2.. :(
Sea food time..!!
As salam guys.. Moh le kite update blog kite ni.. Rasenye da lame bebenor kite tak update kat blog kite ni.. Macam da besawang je.. Macam da besawang je.... hahaha.. macam nak lempang je buat ayat 'budak mcm comel & santek' tu.. Waakakaka...
So, lepas da lame tak update blog alin ni.. Utk ari ni alin nak kongsi makan makan.. Yumm.. Yumm.. Cerita malam ini, incik hubby telah mengajak alin peregi makan sea food di restoran Ikram Mikael di Puchong..
Tuesday, October 29, 2013
I'm coming Malacca
As Salam.. hey guyz...... Rasenye da lame alin tak post kat sini. So last weekend alin pergi melaka dengan bonda dan abang alin, incik hubby tak ikut coz ada kerja.. Nak pergi tu pun tak rancang sebenarnya, saja saja sempena nak sambut hari jadi bonda.. So bila incik hubby tak ikut, sepanjang perjalanan tu alin juz guna GPS jer ler.. huhu~ tak tahu jalan punye pasal.. Tapi sampai jugak tau.......... heee~~
Monday, October 21, 2013
Blood donation
![]() |
| Jadi selepas 3 tahun memberi derma.. saya sangat gembira melakukannye wlaupun ade ckit perasaan gerun..
Jadi pada anda yang nak derma darah, sila lihat jadual di http://www.pdn.gov.my/index.php?option=com_jevents&view=month&task=month.calendar&Itemid=208&lang=en mereka akan update website ni setiap masa. Dan tolonglah derma darah kerana darah di negara kita memang tidak mencukupi. Sekian.. Dermalah Darah untuk Negara.!!
|
Taman metropolitan
Wednesday, October 16, 2013
Nice dress
Old School
- saya masih ingat, saya ada tanya tauke kedai tu, betul ke kedai ni seperti nama dia iaitu 'barter', tauke tu cakap memang begitu kerana semua orang dalam dunia ni bukan orang senang, jadi dia buat kedai macam ni untuk orang yang susah untuk beli barang baru, sebab tu semua barang kat kedai ni besepah sepah.





