Monday, October 21, 2013

Taman metropolitan

As salam guys, hmm, last 2 week saya & incik hubby ade bawa iman ke taman metropolitan after balik dari kenduri kahwin kawan saya 1 opis dulu di bandar sri damansara. Masa gerak dari umah kenduri pun da dekat pukul 3pm & incik hubby pun dah pening lalat tak tahu nak bawa kami kemana utk jalan jalan, so alang alang da dekat kepong tu, kami singgah la kat taman ni. Ala.. tempat orang ramai main layang layang tu.. masa kami sampai awal tu memang tak ramai orang, after pukul 5pm tu baru orang ramai membanjiri tempat tu..
Incik hubby kite ni pun sebok nak naik layang layang, orang len yg mintak,org lain yg main..

iman yang sebok dengan angrybird bubble balloon-nye

So, kalau u ollz nak pergi beriadah 1 family, saya cadangkan pergilah taman ni coz, kat sana bukan saje u ollz boleh main layang layang, tapi ade jugak aktiviti lain yang u ollz bole buat seperti main roller blade ( kena sewa tau ), picnic tepi tasik yang luas, jogging, and dekat situ ade taman permainan yang bole tahan besar jugak untuk kanak kanak riang bermain main. jika lapar atau haus, kat sana juga ada disediakan pasar pasar mini, macam macam adaaa..... memang dekat sana puas hati la kalau nak bawa family beriadah..

Jadi, kalau ada masa tu bawak la mak, ayah, anak, keluarga ke sana, takda la kalau hari cuti je kite dok teperap kat uma. ok, nak map bole tengok ni https://maps.google.com/maps?q=taman+metropolitan+selayang&ie=UTF-8&ei=NIZkUvGsEs2zrgeu64CIDw&ved=0CAgQ_AUoAg

No comments: