Wednesday, October 16, 2013

Nice dress

Sedang syok syok bebélék  FB tadi sekali terpandang 1 post kawan ni..

Santeknyee dress diaaa.. kita pun nak macam ni satu.. rasanya tailor mana yang ada buat design macam ni ye? Teringin nak pakai.. Hmm..nanti nak cari la kat area puchong. harap harap ada lah yang buat design gini.. [ mengharap dengan penuh pengharapan ]

No comments: