As salam.. hari ni da start bekerja seperti biase.. still not feeling well but terpaksa kerahkan kudrat yang ada utk pergi bekerja..so rutin hari ini seperti sebelumnya tp yang tak tahan bila tiba waktu petang, hujan lebat berserta guruh yg bedemtam demtum dilangit.. dalam opis ni da mcm dalam freezer da rasanya.. sejuk kemain lagi.. nasib tak dibawa blanket bersama, kalau tak memang zzZzz lah jawabnya kat opis ni.. da tu yang menjadi masalahnya adalah lagi 2jam masa untuk balik tapi adakah hujan ni akan reda keranaaaaaa..... saya datang kerja bersama motosikal... huarrgggg~~~ ~_~" nasib la badan kalau hujan ni tak berhenti lagi..
No comments:
Post a Comment