Monday, October 7, 2013

My honeymoon trip

Last month saya pergi honeymoon after 4 months berkahwin. Nasib pergi bukan waktu cuti sekolah, kalau tak memang saja nak semakkan diri kat tempat orang ramai. So, this is my first vacation with my hubby, I fill so excited. Kami pilih pulau perhentian besar di Terengganu sebab my hubby suka dengan laut walaupun saya tak gemar sangat. Hehe~. So nak share some pics untuk you all yang nak bercuti di sana..
my hubby da bersiap tuk nek bot


standby nk gerak, pose ckit..

ni chalet yg kami duduk

coral view island

sampai je trus jejalan

ok, cari ikang

pose ckit dpan pintu masuk..

tempat ni mmg sangat cantik












haa.. tak larat dah nak upload bebanyak.. huhu.. buat masa ni, ni je yang ade.. pic masa snokling ade dalam camera lagi satu, so malas nak cari.. kalau you all nak bercuti disana saya sangat galakkan, tempat sangat best dan tenang.. memang sesuai tuk orang2 yang nak becinta ni..ok..

p/s : nanti dulu, ade lagi sambungan pic ni..tunggu next post ok.. bubye..

No comments: