Wednesday, April 16, 2014

Cameron Highlands Trip 2

Hallooo.. jumpe lagi kite ye.. ni ha,iols nk sambung masa pergi cameron hari tu..huhu~

*lepas g ladang teh boh 2,kami singgah di BEE FARM tp kan,tak mcm farm pun.. nk masuk ke tempat 2 pun kne kunci..so x bole masuk nk tgk bee 2.. sedey~

Gugirl tgk mamanye bgambo dgn bunga,dia pn nk jgk

Geram iols tgk bunga2 yg kembang mcm iols tuh..huhhh..

*no caption - signGEDIK

suka iols amik gmbo dgn anak dara iols tuh.dia mmg memeriahkn keadaan

*huh~berjalan je la kami satu hari 2. Time ni kami di TAMAN RAMA2. Banyak rerama sedang beterbangan mencari pasangannyeeee~

2nd Day at Cameron Highlands

Anak dara iols 2 muke ketat je bila org len amikkn gambo

Taman lavender

Cantikkn anak dara iols amik gmbo ni..huhu~

Sesaje nk buli papanye suh amik gambo byk2

nmpk x gemuknye kami disitu..wahaha~~

kuda dalam kedai,memasing amik turn nk bgambo

terserlah keoveran posing incik hubby

incik hubby pn teringin jgk

duduk dalam uma kotak sambil layan ais krim lavender,nyumm2~mmg sedap..

*sebelum iols blik,kami singgah dulu ke tempat2 yg x sempat nk singgah before this. Mase ni kami di GREEN VIEW GARDEN. Port ni bdk2 bikers slalu singgah minum2..memang relax hbs..

musim cendawan sudah tibe~~

xtau cendawan kuning 2 ape?

nk amik gmbo tp diorg kt sne baru je tuai cendawan2 2..

*singgah lagi~da lupa apa nama tempat ni tapi iols perasan ada sign board nama MUALAF CAFE. Kat sana ada jual cendawan fresh,diorg ad jgk jual strawberry yg besar2 punye tp iols x smpat nk amik gmbo coz da selamat sampai dlm perut..huhu~tak tahan beb...

cactus yg sangat cantek...

sempat lg angkut 2 3 pasu pokok bunga..huhu~~

*singgah~ KAKTUS FARM angkut 2 3 pasu tp takut nk bela coz kite bkn kaki cucuk tanam..tp xpe,bole try..kannn~~

petik..petik..

jgn x petik..huhu~~

*mase otw balik,sempat lagi suh incik hubby benti tepi jln amik pokok orkid liar yg segar subur di tepi jln..huhu~sorry ye en pembandaran or whatsoever,x tahan tegok come2 meke bkembang mekar..huhu~

Jadi itulah short vacation kami yg langsung memang tak dirancang,walaupun tak dirancang,tapi tetap seronok dapat luangkan masa dengan incik hubby dgn baby gurl iols 2..

No comments: